Halfweg en het onderste uit de kan (voor de directe belastingen)


Technieken om mijn bronnen te behouden/bewaren
(met) Deugden van terughoudendheid
Halfweg en het onderste uit de kan
Met schaduwposities op verschillende breedtegraden 
Om de aandacht te trekken en dezelfde aandacht vast te houden 
Ik kan me niet herinneren dat ik me 
ooit ergens voor heb verontschuldigd.
Het is een bekentenis in de diepste betekenis. 
En ik zal zeker tekort komen.
En ik zal zeker tekort schieten.
Dat is wanneer ik mijn revolver wil trekken
Dat is wanneer ik mijn revolver zoek
De waarheid is niet zo comfortabel
(een uitroeiing van het kwade denken)
omtrent deze té zware financiële overlast.
Maar gelukkig is het slecht weer
(en dat geldt voor iedereen)

Wichard Ragner in zijn nieuwe bundel "Halfweg en het onderste uit de kan"

Comments