Mijn deur staat altijd open (naar en/of voor Marc E. Smith - The Fall)



Naar ­of voor Marc E. Smith

Mijn deur staat altijd open
Mijn deur staat altijd open
Mijn deur staat altijd voor je open
Mijn deur staat altijd open
Mijn deur staat altijd open
Mijn deur staat altijd voor je open
Mijn deur zal nooit open zijn
Mijn deur zal nooit voor je openstaan
Mijn deur zal nooit open zijn
Mijn deur zal nooit open zijn
Mijn deur zal nooit voor je openstaan
Mijn deur staat altijd open
Mijn deur staat altijd open
Mijn deur zal nooit open zijn
Mijn deur zal nooit open zijn
Mijn deur zal nooit voor je openstaan
Mijn deur zal nooit voor je openstaan
Mijn deur zal nooit voor je openstaan
Mijn deur zal nooit open zijn
Mijn deur zal nooit open zijn
Mijn deur zal nooit voor je openstaan
Mijn deur zal nooit meer voor je open gaan
Ik heb geen deur meer
Ik heb geen deur meer (over)

Ottist(F)reddy

Comments